czwartek, 9 lutego 2012

trochę ze zmierzchu ( link do filmiku)

Hey wszystkim ! :p 

Dziś nie poszłam do szkoły ♥  Boli mnie  gardło i co zrobić ?!  Ado tego spadł  śnieg  (wreeszcie ♥ ) a ja nie mogę pójśc na dwór :(   Więc pomyślałam że napiszę jakąś dłuższą notkę :d

Mam pytanko : lubicie ZMIERZCH ??  Bo ja uuwielbiam ♥ Byłam w kinie na wszystkich częściach :) Teraz z niecierpliwością wyczekuję jakichś newsów o drugiej części PRZED ŚWITEM  albo zwiastunów ale chyba jeszcze nic nie ma :d  Ale coś tam może wam dam o tym :p

TO  link  do filmiku :p  na którym  kręcona jest scena porodu Belli   :  <iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/RFsv1nez9Fg?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Okazuje się że wcale nie była to tak straszna do zagrania scena( aktorzy śmiali się przy niej )


Chyba nic więcej na temat zmierzchu nie ma w necie( a szkoda)  :p
 w  następnej notce  zdj ze zmierzchu  !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz