niedziela, 5 lutego 2012

pierwsza notka :p

Cześć wszystkim ! To moja pierwsza notka na tym blogu . Nasuwa się więc pierwsze pytanie. _ Dlaczego założyłam go akurat na tej stronie?_   Szperałam w necie ( zapytaj.com itd.)  I wyszperałam że bloga warto założyć właśnie tutaj.  Według mnie chyba się to opłaci.  Będę tu pisać różne porady ( np.  te z waszych komentarzy .   możecie pisać tu wasze problemy lub rzeczy które waszym zdaniem powinnam tu napisać.) obiecuję że odpiszę . hmmm... i co jeszcze ...  już wiem   będę tutaj jeszcze pisać np.  moje prace czy coś ( dużo rysuję ) .  albo jakieś newsy ze świata gwiazd . może czasem jakieś ciekawe avatary na gg lub opisy. 

Mam nadzieję, że mój blog  wam się spodoba i będziecie go często odwiedzać. We ferie notki będę pisała codziennie.  Moim zdaniem pisanie bloga to nie tylko dodanie notki i jakichś fajnych newsów czy czegoś, ale to także miejsce gdzie czasem można się wyżalić albo pokazać swoje talenty i zainteresowania. i nie musicie za bardzo przechwalać mojego bloga labo też zbyt go krytykować.  Po prostu wystarczy szczera odpowiedź  "Czy podoba wam się mój blog?"  to już wasza sprawa ja was nie krytykuję.   
Dobrze to chyba na tyle .  Zapraszam do komentowania !   Paa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz