niedziela, 12 lutego 2012

podziękowania i zdj ze zmierzchu

Hey wszystkim :) 

W tej notce chciałabym wam podziękować :) za to że coraz więcej osób odwiedza mojego bloga< komentuje i że podobają wam się moje notki> :)  wy też macie świetne blogi na serio> bardzo ciekawe notki itd :d
Myślę sobie co by tu zrobić żeby mój blog był jeszcze ciekawszy  :*** może jakieś newsy ze świata gwiazd albo coś :) ale w końcu coś wymyślę :p jak może już zauważyliście że co tydzień w piątek dodawać będę piątkowe zdjęcie jakiegoś słodkiego zwierzaczka >  myślę że to fajny pomysł < a wy ? jak myślicie ? czy może jest to mój głupi wymysł :p  na początku chciałam pisać cos o moim własnym życiu ale stwierdziłam że  pewnie będę przynudzać pisząc takie notki> mój blog nie ma jednego tematu o którym piszę :p  piszę to co mnie zainteresuje > często dodaję site models :) Uwielbiam je i dlatego to robię> częściej będę też dodawała opisy na gg :p postaram się o to żeby jeszcze więcej osób odwiedzało mój blog :p   jeżeli ktoś komentuje i obserwuje mojego bloga to ja odwdzięczam się tym samym> :p jak na siedem moich wpisów i siedem osób które obserwuje moje wpisy to całkiem dobrze co nie ?  :d  staram się reklamowac mojego bloga :) 

no ale dobrze teraz czas zająć się notką>  :)  to dziś może zdjęcia ze ZMIERZCHU przed świtem albo coś> :)











podobają wam się ?  ta Renesmee jest urocza prawda ? czekam na komentarze ! paa !

3 komentarze:

  1. Twój blog jest i tak ciekawy, moim zdaniem nic nie musisz zmieniać ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar kupić ten film <333 niestety nie udało mi się zobaczyć go w kinie ;( jestem fankom tego typu filmów, seriali czyli wampiry jakieś inne nierealne zjawiska ;). Oglądałaś ,,Przed świtem" co o nim myślisz ??

    OdpowiedzUsuń