piątek, 10 lutego 2012

Trochę o Howrse ;p

Hey !  Dziś trochę o pewnej grze przeglądarkowej  Howrse ;d

Sama w nią gram. Jeżeli chcecie ( znaczy się każdy kto ma konto a tej grze ) może mnie zaprosić do znajomych ( mój nick to :  jessikaxd ) . Przyjmę każde zaproszenie. A i mam jeszcze konto na zapytaj.onet  ( nick: zaczarowanaaxd) jeśli macie problem napiszcie na prywatnych wiadomościach. :)

Dobrze, a teraz wracajmy do Howrse. ;d

Jak sama nazwa wskazuje jest to gra o koniach ,  dokładniej o ich hodowli. Chcecie się zarejestrować i nie wiecie jak ?  Spokojnie pomogę . 
Najpierw wchodzimy na stronę Howrse.pl .  Potem klikamy na rejestracja.  Wyświetli się wam strona rejestracji . Trzeba wybrać rasę konia lub kucyka , jego imię , płeć i swoje dane . Gdy się zarejestrujecie pojawi się samouczek no i oczywiście wasz koń. Samouczek dalej was poprowadzi, więc nie musze nic już tłumaczyć .

Moim zdaniem to bardzo fajna gra. :P Mam nadzieję, że połowa z was wie co to jest i w nią zagra. :) Jeżeli chcecie coś jeszcze się o tym dowiedzieć piszcie w komentarzach ! Obiecuję, że odpowiem ;D





Paa ! ;d 













2 komentarze:

  1. Jej, też kiedyś w nią grałam. Ale potem mi się znudziła. :)
    Świetny blog, obserwuję oczywiście i zapraszam do mnie : http://sweetnaivete.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałąm ci komcie, masz tez świetny blog :P pozdrawiam

      Usuń